Rezultatele pozitive ale HEINEKEN România și performanța susținută în primele șase luni ale anului 2012 (creșterea cifrei nete de afaceri cu 11.8% față de aceeași perioadă a anului trecut și majorarea cu peste 5% a volumului vândut) sunt consecința implementării continue a strategiei companiei: derularea activității pe termen lung în România, într-o manieră eficientă și responsabilă, respectând întotdeauna consumatorii, partenerii, angajații, comunitățile locale și mediul înconjurător.
Rata de creștere a cifrei nete de afaceri de 11.8% raportată pentru prima jumătate a anului este o continuare a succesului pe care HEINEKEN România l-a înregistrat în 2011, când cifra de afaceri netă a companiei a crescut cu 11.5% față de anul 2010. Acest lucru dovedește clar viabilitatea și relevanța strategiei pe care compania o urmează.
Toate mărcile principale ale companiei au contribuit la creșterea înregistrată în prima jumătate a anului 2012, datorită angajamentului HEINEKEN România de a produce beri de calitate și de a investi în mod constant în mărcile sale prin mixul eficient de programe de marketing, activări puternice la nivel de marcă și inovații.
HEINEKEN România a avut două lansări importante în prima jumătate a anului:
A introdus pe piață primul Radler românesc, Ciuc Natur Radler: un mix de 37% bere Ciuc Premium și 63% limonadă adevărată, cu un conținut scăzut de alcool (1.9%);
A lansat Silva Original Pils la nivel național, „din spiritul Transilvaniei”, pentru a o aduce mai aproape de consumatori prin intermediul unei game complete de ambalaje, unei noi identități vizuale si al unui preț mai accesibil.
Creșterea volumelor în prima jumătate a anului 2012 a plasat HEINEKEN România alături de Rusia, Polonia, Austria, Bulgaria și Belarus, contribuind împreună la creșterea de 5.7% a volumelor vândute în regiunea Europa Centrală și de Est, conform raportului publicat de Grupul HEINEKEN.
Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN în România, care a preluat conducerea companiei în iunie 2012, declară:
„Suntem bucuroși să anunțăm rezultatele pozitive din prima jumătate a anului 2012, menținând astfel evoluția companiei înregistrată de-a lungul anului precedent. Suntem mândri să vedem cum clienții și consumatorii au continuat să aleagă mărcile noastre și că au răspuns atât de bine la inițiativele aduse de noi pe piață. Și în a doua parte a anului vom continua să ne ghidăm după aceeași strategie, cu scopul de a ne dezvolta poziția de conducere din piață “.
sursa: comunicat de presa