Marca de bere germana, in tara noastra adusa pe rafturi prin reteaua de distributie a Heineken Romania, care are o acoperire de 80% pe intreg teritoriul Romaniei. Este o bere non-alcoolica, ce se remarca prin calitate si bun gust, un adevarat prieten al soferilor pofticiosi ce duc o adevarata lupta intre a consuma sau nu o bere inainte de a urca la volan, fara sa aiba de a face cu patrula de politie.
Profilul consumatorului de bere Schlossgold: persoane responsabile, stapane pe situatie indiferent de conditiile date si care, din varii motive, nu pot consuma bauturi alcoolice. Oameni care vor sa detina controlul, dar care nu pot renunta atat de usor la placerea savurarii unei beri. Pentru ca se adreseaza in general soferilor, reclamele la bere Schlossgold s-au invartit destul de mult in jurul Campionatului Mondial de F1 (sigur va amintiti momentele de glorie ale lui Michael Schumacher, care aparea in scurtele pauze cu berea Schlossgold in mana) sau a Campionatului International de Raliu. Eticheta este tiparita cu o cerneala speciala, iar in zona termosensibila apare cuvantul “satisfactie” doar cand temperatura berii este propice pentru consum: intre 4 si 6 grade Celsius.
Cu toate ca apare in fata noastra ca fiind o “bere fara alcool”, aceasta este, de fapt, o bere slab alcoolizata (light beer) – maxim 0.4% alcool, cantitate neglijabila, prin urmare destinata deopotriva supermarketurilor, barurilor, cafenelelor, conferintelor, benzinariilor, sau altor provideri de bunuri si servicii. Bautura vine in intampinarea consumatorului sub urmatoarele forme ambalare: Sticla 0.5l de bere Schlossgold, Doza 0.5l si 6 pack doze 0.5l.
Bere 0,4% alcool
Anul intrarii pe piata romaneasca: ? ( Fabrica de bere de la Miercurea Ciuc a fost cumparata in 2003, aici se produce Schlossgold)
Produs de Heineken Romania
Informatii despre Schlossgold: http://heinekenromania.ro/ro/marca_schlossgold
sursa thumb: http://coasters.heimat.eu, imagine: http://www.internet-shop-pfalz.de