Reclamele pentru bere de la SuperBowl 2012

Spread the love

Romanii nu se uita la Super Bowl, cel putin nu se uita incat sa fie vreun eveniment major in programul lor zilnic de uitat la TV. Eu ma inscriu in aceeasi categorie cu ei, insa la prima ora am cautat pe net reclamele de la Super Bowl 2012 pentru ca eram sigur ca vor fi si cateva filmulete pentru berea de peste Ocean. Am fost dezamagit sa vad ca doar cei de la Anheuser-Busch au fost prezenti cu 3 spoturi pentru Berea Budweiser si Bud Light. Pentru cei care nu stiau, cel care a pornit toata afacerea (Adolphus Busch) a plecat din Germania in 1857 in SUA, mai exact in Saint Louis, Misouri si s-a casatorit cu Lilly Anheuser (de aici si numele companiei). Pentru mine, ei reprezinta principalul actor in industria berii (cu istorie) din SUA, chiar daca piata americana este mult mai dezvoltata decat ar crede europenii.

Inainte, in timpul si dupa Super Bowl 2012, cei de la Anheuser-Busch au venit cu 3 filmulete, dintre care 2 pentru Berea Budweiser si unul singur pentru Bud Light.

1) Budweiser – Eternal Optimism – Reclama ne prezinta putin din spiritul american, lumea trebuie sa fie optimista iar Budweiser ajuta desigur. Reclama ne arata cateva evenimente de bucurie din istoria americana.

[tube]enfJEibY1nY[/tube]

2) Budweiser – Return of the King – Spot-ul ne prezinta trasura Budweiser Clydesdales care este foarte cunoscuta, Clydesdales fiind o rasa de cai folosita des de cei de la Anheuser-Busch in scopuri promotionale. Reclama ne arata cum se termina prohibitia si bucuria americanilor cand Budweiser a putut fi din nou consumata.

[tube]OTztd4I_rzA[/tube]

*A se observa accentul pus de Anheuser-Busch pe componenta istorica pentru berea Budweiser.

3) Bud Light – Rescue Dog Am vazut-o ca o reclama ce are un public tinta mai targetat decat primele doua. Berea Bud Light se adreseaza unui segment din populatia americana care este tot timpul in miscare, are un simt al umorului dezvoltat si reprezinta populatia tanara (stiti voi, cei care merg la party-uri non stop 🙂 ). Este o reclama amuzanta despre un catel numit “wego” iar cand lumea il striga ” Here Wego” (Here We Go – impuls pentru partying) catelusul aduce de fiecare data cate o bere Bud Light…sau mai multe, dupa caz :).

[tube]hyFWSys3TJU[/tube]

sursa imagine: http://www.beer-universe.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.