Daca nu stiati, in perioada 15-26 mai a avut loc Festivalul International de Film de la Cannes, stiti voi, festivalul ala unde se premiaza filme si la care sunt prezente multe vedete. Ceea ce nu stiati este ca anul acesta, o reclama la bere a castigat un Leu de aur. Este vorba despre spotul “Super goes in” pentru berea Hahn Super Dry. V-am povestit si-n trecut despre reclamele pentru berea Hahn dar nu stiam ca a si castigat premii.
Cu toate astea nici nu ma mira faptul ca a fost premiata cu un Leu de aur, chiar daca nu are nicio replica ci este doar o insiruire de “lucruri barbatesti, nemaipomenite”. Reclama este facuta de agentia Publicis Mojo din Sydney.
[tube]Ubyvz9cbZFU[/tube]
Nici nu ma gandesc ca o astfel de reclama ar putea fi facuta pentru o bere romaneasca. Probabil ca agentiilor de publicitate cu care lucreaza firmele producatoare de bere sunt prea timide ca sa propuna un astfel de spot agresiv pentru promovarea unei bere. Numai ca, sincer acum, toate reclamele pentru berea romaneasca sunt la fel. Nimeni nu aduce nimic nou, toti se bazeaza pe ingrediente si interactiuni sociale. Mno, pai si cu creativitatea ce facem?
Foarte tare. Chiar ma face sa vreau sa beau berea si asta este si scopul. Mersi de sugestie. Poate tu stii mai bine, nu o fi si in Romania pe undeva?