Bere Golden Brau

Golden Brau este o marca de bere relativ noua, aparuta pe piata abia in anul 1998, cand romanii au decis ca ea sa fie printre cele mai cautate si populare beri. Ingredientele folosite: apa, malt din orz, hamei, malai. Consumatorul de bere Golden Brau se poate bucura, astfel, de o bere blonda, limpede si gust fin, un pic amarui. Concentratia de alcool ramane la 5%, iar extractul primar de 11,2°P.

Acest produs a fost apreciat si in cadrul competitiei Monde Selection, organizata la Bruxelles de institutul cu acelasi nume, infiintat in 1916 in Belgia. In compania unor marci de bere importante din Germania, Austria, Belgia si Cehia, Golden Brau a primit 5 medalii in 2003, 2006, 2007, 2008 si 2009. Rezultatele spectaculoase obtinute de acest brand au venit si ca urmare a unor campanii publicitare ingenioase precum “Proba de inele” si “Tu cui ai da trei masini”, ambele castigatoare la premiile Effie (2003, 2006).

Printre concursurile organizate de Golden Brau, se numara si cel din 2010 – “Castiga pe loc mii de cosuri de cumparaturi” (premii 4000 cosuri de cumparaturi a cate 200 lei fiecare si 25.000 baxuri de PET) sau “Castiga si da bucuria mai departe” din acest an, cand premiile puse in joc au constat in zeci de mii de baxuri de bere Golden Brau. Profilul consumatorului de bere Golden Brau: barbati dinamici, cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, carora le place sa sarbatoreasca momentele de succes cu o bere de calitate.

Golden Brau este comercializata in sase variante: Sticla 0.5l, PET 2l, Doza 0.5l, 6 pack bottle 0.5l, 6 pack can 0.5l si Keg 50l.

Bere Blonda, 5% alcool
In comert: sticla 0,5L, doza 0,5L, PET 1L, PET 2L
Anul intrarii pe piata romaneasca: 1998
Website: http://goldenbrau.ro
Produs de Heineken Romania
 

Sursa imagine: http://www.reclame-tv.ro/

2 Comments Posted

  1. Ce prostie in reclama la Golden Brau , cea cu inel , cind apasa pe buton , de porneste linia de productie , de fapt e un buton rosu de oprire , de avarie …:)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*